Regulamin sklepu internetowego www.meblesezam.pl
- Właścicielem sklepu internetowego www.meblesezam.pl jest Komis Sezam Halina Wronka z siedzibą w 04-305 Warszawa, ul. Żółkiewskiego 44, NIP 113-160-83-23 (zwanym dalej Sprzedającym).
- Sklep realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski.
- Złożenie zamówienia w sklepie www.meblesezam.pl oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu.
Rejestracja klienta
-
Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia".
Przyjęcie i realizacje zamówienia
- Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronach sklepu.
- Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest zgoda rodzica lub opiekuna.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeżeli dane podane przez Kupującego w formularzu będą niepełne; podanie kontaktowego adresu poczty elektronicznej (e-mail) oraz numeru telefonu ułatwi rozwiązania ewentualnych zastrzeżeń dotyczących zamówienia.
- Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego wyrażone są w polskich złotówkach i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
- Koszt dostarczenia przesyłki pokrywa Klient. Odbiór w sklepie jest bezpłatny.
- Sprzedający zobowiązuje się w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia potwierdzić zamówienie u Kupującego drogą internetową lub telefoniczną. Czas ten może zostać wydłużony w przypadku, gdy wypada on w dni wolne od pracy (niedziele i święta).
- Zamówiony towar Kupujący zobowiązuje się odebrać w terminie do 4 dni od momentu potwierdzenia dostępności towaru do odbioru.
- Terminy realizacji zamówień na meble będące na stoku wynoszą od 1-5 dni roboczych. Meble na zamówienie - do 10 dni roboczych.
- Każda transakcja będzie potwierdzana FAKTURĄ VAT lub paragonem.
- Zamówienie zostanie niezwłocznie uruchomione po wpłynięciu należności na konto Sprzedającego lub przesłaniu potwierdzenia przelewu.
- W wyjątkowych wypadkach Sprzedający może odstąpić od realizacji zamówienia informując Kupującego o tej sytuacji.
- Zamówienia można odwołać tylko za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie.
- Zakupione towary możemy wysłać Kupującemu za pośrednictwem firmy kurierskiej OPEK, dowolnej firmy kurierskiej wybranej przez Kupującego lub umożliwiamy odbiór osobisty w siedzibie sklepu. Jest także możliwość skorzystania z naszego transportu lub firm z nami współpracujących.
Gwarancja i reklamacje
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
- W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy, spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami), Kupujący może odstąpić od umowy kupna w terminie 10 dni poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym (towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu - przesyłka nie może być rozpakowana). Jednocześnie informujemy, iż w celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym.
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. Zwrot należy uzgodnić e-mailem (biuro@komissezam.pl). Towar niespełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.
- W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od Klienta.
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury VAT lub paragonu) oraz opisać przedmiot reklamacji.
- W przypadku reklamacji towaru, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady i kserokopią faktury VAT lub paragonu.
Formy płatności
- Możliwe płatności za zakupione towary to:
- płatność gotówką w kasie sklepu
- przelew na rachunek bankowy: BPH 91 1060 0076 0000 3260 0191 9463
- za pośrednictwem systemu ratalnego z zachowaniem procedur bankowych, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych przez system kredytowy
Postanowienia końcowe
- Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz. 883. Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych i ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedającego. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji. Sprzedający zastrzega sobie również prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Zawartość sklepu meblesezam.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.543 KC.
- Wszelkie spory nieuregulowane w powyższym regulaminie oraz wynikające z tytułu umowy sprzedaży będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla siedziby sklepu meblesezam.pl.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.